12.04.2021 ж. №44 А(К)ЖББМ-те семинар өтті.

×

Error message

Deprecated function: Array and string offset access syntax with curly braces is deprecated in include_once() (line 20 of /var/www/mektep44-akt/data/www/mektep44-akt.edu.kz/includes/file.phar.inc).

"Ақтөбе қаласының білім бөлімі" ММ 17.02.2021 ж. №38 "Жетекші мектептерді тағайындау туралы" бұйрығының негізінде №44 А(К)ЖББМ және №64 ОМ білім беру мазмұнын жаңарту жағдайында педагогикалық тәжірибені тарату және алмасу үшін бірлескен жұмыс жүргізуде. Мысалы, ағымдағы жылдың 12 сәуірінде №44А(К)ЖББМ мұғалімдерінің қатысуымен семинар өтті. Семинардың тақырыбы: "Блум таксономиясы, оның аспектілері". Мұғалімдер мынадай  баяндамалар дайындады:

1.«Танымдық мақсаттарды қою мен анықтау мәселелері» (Блум таксономиясы бойынша) география пәні  мұғалімі Бижанов Д.Ш.;

2. «Таксономия Блума – технология  развития критического мышленияя на уроках истории», орыс сыныптарындағы тарих пәні мұғалімі  Жумагулова Ж.С.;

3. «Оқытудағы Блум таксономиясы  және оның   аспектілері», қазақ  сыныптарындағы тарих география пәні мұғалімі Балгазина Г.Н.

Мектеп мұғалімдері өз сөздерінде Блум таксономиясы теориясы, Блум таксономиясы бойынша жоспарлау мақсаттары мен міндеттерін қою дағдылары, оқытудың әртүрлі кезеңдерінде жоғары және төмен деңгейдегі мәселелерді тиімді қою дағдылары туралы айтып, өз сабақтарының үлгісінде практикамен байланыстырды.

Слайдтарда педагогикалық техниканың бірнеше түпнұсқа әдістері көрсетілді. Мысалы:

- "Блум текшесі", онда сабақта осы әдісті қолданудың екі жағдайы мүмкін: сұрақтарды мұғалім тұжырымдайды; сұрақтарды оқушылардың өздері тұжырымдайды;

- Таксономияға негізделген "Блум түймедағы". Түймедақ алты жапырақшадан тұрады, олардың әрқайсысында белгілі бір сұрақтар бар.

Бұл стратегияны қолдану тәжірибесі барлық жастағы оқушылар сұрақтардың барлық түрлерінің мағынасын түсінетіндігін көрсетеді (яғни олар өз мысалдарын келтіре алады).

Осылайша, мұғалімдер сабақта Блум таксономиясы бойынша ойлаудың әртүрлі деңгейлерін қалай жүзеге асыруға болатынын, бұл тапсырмалар сыни ойлауды дамытуға, танымдық белсенділік пен тәуелсіздікті дамытуға жағдай жасауға қалай ықпал ететінін көрсетті.

Қазақ